niedziela, 25 stycznia 2015


Ostatnio wrzucam rozdziały dużo rzadziej i dlatego chciałam zawiesić bloga :) Nie znam się, ale najwyraźniej nie ma w ustawieniach takiej opcji :) Skoro tak to muszę go po prostu zostawić, jak jest i dodawać posty, jak dam radę :) Chodzi nie tylko o większy brak czasu, ale też większy brak chęci :) Jakby wypracowań w szkole i pracy na studiach nie liczyć to przed ,,Zagubioną” nigdy nic nie napisałam i dlatego pisanie nie jest czymś, z czym czuję się związana. Nie mówię też, że przestaje pisać- po prostu będę robić to rzadziej, niż kiedyś. Bloga też absolutnie nie usunę. Zbyt dużo pracy w to włożyłam. Wszystko skończę, najpierw różę, a potem cień albo księżyc- się zobaczy :)

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. O nie, nie, nie, nie !!!!
    Nie zostawiaj tego bloga!!!
    Masz wielu czytelników - nawet ja, pomimo, że nie komentuję za często, to czytam :)
    I z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały.
    Czy dłużej, czy krócej - będę czekać :)
    -Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Obiecuję, że nie zostawię dopóki wszystkiego nie skończę :)

      :*

      Usuń
  2. droga Lenko nawet nie waż się przestawać tu pisać bo napuszczę na ciebie tą wredną Ann :d czy ty chcesz abym zalała ten kraj swoimi łzamiiii ;-(ja po prostu zgłaszam SPRZECIW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;(( fanka 12:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że co? Czy ja mam Cię znaleźć? :-b

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie zestresowałaś....zasmuciłaś ....i pogrążyłam się w otchłani rozpaczy. A wiesz jak się zestresuje mój psycholog jak znowu do niego trafię?! :d
    Żart oczywiście!
    Lenko tak poważnie nie rób scen tylko wracaj do nas, bo jak nam będzie smutno to i Tobie również i po co Ci to?
    Buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja nigdzie nie poszłam :) Chciałam zawiesić bloga, chyba się oficjalnie nie da, więc wszystko zostaje:) Nigdy by mi do głowy nie przyszło porzucić na dobre opowiadania :)

      :*

      Usuń

Translate